I'm very sorry that I haven't posted anything for ages, but you'll soon see why. I've been very busy doing all kinds of things! The next five posts or so should cover all that's been going on last week (and other interesting things :P). Oh and btw, I managed to change the settings of my blog, so now anyone can comment! ^^' Let's get to it!
Moi kaikki!
Anteeksi etten ole kirjoittanut tänne mitään pitkään aikaan. Olen ollut hyvin kiireinen viime viikolla, joten nyt pääsette vihdoin näkemään, mitä kaikkea olen tehnyt täällä Seoulissa! Seuraavat viisi postausta kertovat kaiken tarpeellisen ja ehkä vähän enemmänkin ;) Muuten, onnistuin vaihtamaan blogin asetukset siten, että kaikki voivat kommentoida! ^^' Nyt asiaan!
Itaewon
I spent Monday with my Chinese friend from the guesthouse. It was her last day in Korea, so we decided to go to Itaewon and Ewha. Itaewon is the area where all the foreigners go, as it is full of foreign shops and restaurants, also international schools and the US Army base is there. I personally didn't like Itaewon, because it just looked like a generic tourist place somewhere in Europe. It was nice to be able to buy things in English for a change, but otherwise it wasn't that exciting. The best part was discovering sweet potato icecream! It was weird, but delicious :P
Vietin maanantain kiinalaisen kaverini kanssa majatalosta. Kyseessä oli hänen viimeinen päivänsä Koreassa, joten päätimme käydä Itaewonissa ja Ewhassa. Itaewon on ns. ulkomaalaisten alue, sillä se on täynnä ulkomaalaisia kauppoja ja ravintoloita sekä kansainvälisiä kouluja. Amerikan armeijan tukikohta on myös siellä. Itse en pitänyt Itaewonista, sillä se näytti perus eurooppalaiselta turistikohteelta. Oli mukavaa voida asioida englanniksi, mutta muuten siellä ei ollut mitään jännittävää. Paras kokemus oli maistaa bataattijäätelöä! Se oli outoa, mutta herkullista :P
Ewha is an area with its own women's university. There are actually many women's universities in Korea, I don't know why. I've seen an advertisement of a men's uni too, but that's besides point. Ewha! I really like Ewha, because it's full of cute shops, the uni campus is beautiful and there are many restaurants. Here's some pictures!
Ewhan alueella on naisten yliopisto. Koreassa on oikeastaan monta naisten yliopistoa, en tiedä miksi. Olen nähnyt mainoksen yhdestä miesten yliopistosta, mutta se ei liity tähän mitenkään. Ewha! Pidän Ewhasta tosi paljon, sillä se on täynnä söpöjä kauppoja, yliopiston kampus on kaunis ja alueella on paljon ravintoloita. Kuvia!
Ewha Women's University campus/Ewha naisten yliopiston kampus:
Delicious food for a great price at Albab House/ Herkullista ruokaa mahtavaan hintaan Albab House-ravintolassa:
Shopping!
And the best thing of all...Kpop socks! xD / Ja paras kaikista...Kpop sukkia! xD
Needless to say, I bough a few pairs... ^^' Totta kai ostin muutaman parin... ^^'













Vie meijätki sitte Albab Houseen ;)
ReplyDeleteJoo, totta kai! ;D
Delete